WARNING !

If u are easily offended, please don't continue reading. Viewer discretion is strongly advised.

Thursday, April 23, 2009

dabel tag dr kimi~

#1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu?

~ Nama: bLeEdinG ; daMAgEd

~ Sebab: my life is constantly bleeding, and its damaged!

#2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

Link: http://lilytolilo.blogspot.com/

Sebab:-

~rumet ak pgey ak lilo
~ak ske nme lilyto
~jd le lilytolilo

#3. Apakah method dalam penulisan blog anda?

~ jokes, special events, my pok teh pee addiction huk3

#3. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Kenapa?

~ blum lg.. nt if da xde idea xtau le heee

#4. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

~ cool n fun posts = R4Z0RG4D3

#5. Senaraikan calon yang akan di tag:

~ aloqmalai, d2z, bella adikku.. huhu jgn mare


another one~

1.Bekas kekasih saya adalah :
~ pok teh pee~ die marah saye~ uwaaaa

2.Saya sedang mendengar :
~ bunyik kipas ngn burung2 yg bebas.. sorg kt blik!! uwaaaaaaaaaaaaaaaaa

3.Mungkin saya patut :
~ gi mandi.. hahahaha

4.Saya suka :
~ pok teh pee

5.Sahabat-sahabat baik saya :
~ sume org! muaaahhhxxx

6.Saya tak paham :
~ knp pok teh pee mrh lg~

7.Saya kehilangan :
~ pok teh pee sb sy curang~ (pengakuan berani!)

8.Ramai yang berkata :
~ sy fat sh*t

9.Makna nama saya :
~ bunga lili ~ kot

10.Cinta itu adalah:
~
bLeEdinG ; daMAgEd

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
~ marah sy

12.Saya akan cuba :
~ jejak kasih time 3 bulan cuti ni.. operation 1!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
~ slame mane?

14.Telefon bimbit saya :
~ sony ericson W910

15.Bila saya terjaga dari tidur :
~ bukak laptop le heeee

16.Saya paling meluat apabila :
~ xdpt mkn sb takot gemok

17.Pesta/Parti adalah :
~ syiokk habes!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
~ buaya darat.. =p

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
~ 14.. mse tu knal pok teh~

20.Hari ini :
~ kne gi training kt induk~ tp pastu nk g shoping.. wuwuwuw **ehs lupe arini besday carlito.. hepi besday!!~

21.Malam ini saya akan :
~ tido lewat utk bgun lewat tru mama smpy.. yey!

22.Esok pula saya akan :
~ jpe mama pastu ajk g soping!

23.Saya betul2 inginkan :
~ at lis bronze masum kali ni

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
~ taik mate!!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
~ arked permainan! wlpon kaki soping tp lg kaki game

26.Makanan Barat atau Jepun :
~ jepun!

27.Bilik yang terang atau gelap :
~ gelap.. heeeee

28.Makanan segera adalah :
~ mcd kot

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
~ k*l**g dapat basika.. hahaha

30.Siapa yang anda nak Tag?

~
aloqmalai, d2z, bella adikku lagi~

lilyto