WARNING !

If u are easily offended, please don't continue reading. Viewer discretion is strongly advised.

Sunday, April 26, 2009

salahku_

Berulang kali ku mencuba memujuk dirimu cuba menjernihkan
Pertelingkahan antara kita berdua
Kau hilang dan terus membisu beginikah cara kau menghukum aku
Atas kesilapanku menduakan dirimu
Maafkan aku

Tak terlintas difikiranku melukai kamu permainkan cinta
Yang telah kau berikan sepenuhnya padaku
Tiada dua atau tiga pengganti dirimu pada kau yang satu
Ku abadikan cinta selamanya
Hanya padamu kekasihku

Bukakanlah pintu hatimu
Izinkan aku kembali padamu
Ku sesalkan perbuatan ku ini
Tak akan berulang lagi ku janji
Terimalah ku kembali kasih

Biarpun ribut melanda namun tetap aku berdiri menunggu
Agar terbukti janjiku padamu
Tidakkah terdetik hatimu untuk memaafkan kesalahan aku
Berikan peluang sekali lagi
Hanya ku pinta

~aku dan dirimu~

tiba saatnya kita saling bicara
tentang perasaan yang kian menyiksa
tentang rindu yang menggebu
tentang cinta yang tak terungkap

sudah terlalu lama kita berdiam
tenggelam dalam gelisah yang tak teredam
memenuhi mimpi-mimpimu malam kita

jika sang waktu kita hentikan
dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan

meleburkan semua batas
antara kau dan aku

**balik kg je angau pok teh~ uwaaaaaaaaaaa

lilyto