WARNING !

If u are easily offended, please don't continue reading. Viewer discretion is strongly advised.

Friday, February 20, 2009

kudin oh kudin ~ i was 9, bella was 4

cm da lme sgt ak x post entry kt sni.. ak rse this whole week was hell of a week.. assignments due almost everyday ; numerical method, energy journal, reactor design, transport phenomena, then 2 lab reports aku kne wat, still x siap2 lg.. due this tuesday.. phewwww~
petang2 trun men futsal.. berangan nk men teja.. last2 girls anta 2 team je.. nk men pe nye.. da cancel participation.. huk3.. musnah cita2
even this week was like hell, but got 1 day yg sangat menggelikan ati.. bf adik aku msg aku, gtaw adik aku kne tukar skolah kat KL.. konon mak aku da call skolah tu nk apply placement.. then dapat.. aku pn call la mak aku.. rupe nye adik aku tmberang bf die je.. 3 ari bf die x makan nasi.. kesian.. "kalau betul bella tukar skolah cne kakak?" hahaha.. guling2 aku gelak.. da taw adik aku kuat temberang, caye gak ape hal? hahahaha.. innocent btol la.. duhai adik kudin ku sayang, bella tu saje nak test market je.. hahahahaha.. malam ni jangan lupa makan nasi ek~




pic ni aku curik dari blog adik aku..
aku darjah 3 kot.. zaman jahiliah =p
cbe tengok adik aku, takot gile muke die
cne die leh takot ngan kakak die yg penyayang nih??
heeeee

lilyto

2 comments:

galaxyaffection said...

hahahahaha
jahat goh kakak :DD

tp mane kakak tau ye dop mkn nasi 3ari ?????

lilyto lilo said...

mama kabo r
hehehe
nt nk msg kudin r tny mkn nsi x ag arini
hahaha

Post a Comment